Podsumowanie roku 2018

W 2018 roku poznaliśmy wiele wspaniałych osób, miejsc oraz smaków. Pracowaliśmy z fantastycznymi Szefami Kuchni oraz menadżerami restauracji. Fotografowaliśmy niesamowite dania oraz miejsca, które dzięki nam odświeżyły lub zyskały całkowicie nowy look. Sami także wiele dzięki temu osiągnęliśmy. Przecież każdego dnia uczymy się nowych rzeczy bo wiemy, że w tak dynamicznej branży jaką jest marketing dla gastronomii nie możemy sobie pozwolić na brak rozwoju. Nie chodzi tu tylko o nowe obiektywy czy aparaty (które swoją drogą w tym roku się u nas także pojawiły), ale przede wszystkim o szczere i prawdziwe indywidualne podejście do tematów z jakim przyszło nam się zmierzyć w tym roku.

Rok 2019 zapowiada się jeszcze ciekawiej – pojawi się kilka nowych, interesujących projektów. Ale przede wszystkim chcemy być blisko Was, dlatego zaczynamy intensywnie już od samego początku roku! W styczniu realizujemy sesję fotograficzną dla restauracji z okazji otrzymania wyróżniania jednej czapki w żółtym przewodniku Gault&Millau 2019, a później… a później będzie jeszcze ciekawiej!

Dziękujemy!
Kasia i Piotrek z FoodPhoto.pl

Punkt Gdynia

Jednym z miejsc które bardzo chciałem odwiedzić w tym roku była Restauracja „Punkt Gdynia” w… tak, zgadliście – w Gdyni 😉

Udało się ją odwiedzić w październiku 2018 przy okazji 3 dniowego pobytu w Trójmieście, ale dopiero teraz pokazujemy Wam zdjęcia zrobione przy okazji naszego obiadu 🙂

Naprawdę przyjemnie było zobaczyć miejsce za które odpowiada m. in. Pani Joanna Ogórek – niezwykła osoba i fotograf kulinarny, osoba która jest dla mnie inspiracją do mojej pracy. 🙂

Zdecydowanie polecamy!
ul. Władysława IV 59, Gdynia
Telefon: 58 354 66 55

International Tea Day – sesja zdjęciowa dla Royal Park Hotel & SPA w Mielnie

W dniu 15.12.2018 obchodzony był Światowy dzień Herbaty z tej okazji wykonywaliśmy zdjęcia dla Royal Park Hotel & SPA w Mielnie.

A to kilka kadrów z tego dnia …

Otwierasz lub prowadzisz restaurację, kawiarnię czy też hotel i chcesz podobną fotograficzną sesję kulinarną dla swojego biznesu? Z wielką chęcią pomożemy – po prostu napisz do nas!

Śniadanie na Długim Targu w Gdańsku

Ważne jest aby zacząć dzień od dobrego śniadania. Dlatego będąc w Gdańsku (w hotelu Numer One Gdańsk, który bardzo polecamy!) z wielką przyjemnością wybraliśmy się w okolice Długiego Targu aby znaleść przyjemne miejsce na nasze wspólne śniadanie (o tym dlaczego czasami nie korzystamy ze śniadań w hotelu napiszemy innym razem).

Czytaj dalej „Śniadanie na Długim Targu w Gdańsku”

Beza Pavlova

Są takie kadry, które dla fotografa są marzeniem. Dla fotografa kulinarnego jednym z takich kadrów są zdjęcia kulinarne wyjątkowego deseru, a konkretnie Bezy Pavlova!

Nasycenie kolorów owoców, szczególnie malin, jeżyn lub borówek, czerwień porzeczki – to wszystko sprawa, że deser Pavlova jest wymarzonym modelem dla fotografa kulinarnego.

Czytaj dalej „Beza Pavlova”

Shuum Hotel Kołobrzeg – degustacja El Coto de Rioja & Bodega Finca Museum

Dzięki uprzejmości Wojtka Dubisa głównego sommeliera i jednocześnie szefa działu gastronomii z Hotel Wellness ProVita Shuum Boutique Wellness Hotel Kołobrzeg, 20 czerwca gościliśmy na degustacji wina w tymże miejscu.

ProVita Shuum Boutique Wellness Hotel to miejsce niezwykłe, hotel **** położony malowniczej lokalizacji tuż przy plaży od której dzieli go tylko park. Miejsce z niesamowitą minimalistyczną architekturą. Ale przede wszystkim, dla nas jako foodphoto.pl hotel ten jest miejscem znanym na kulinarnej mapie polski i świata. Wyróżnionym przez liczne konkursy kulinarne oraz docenionym przez Żółty przewodnik Gault&Millau Polska.

Czytaj dalej „Shuum Hotel Kołobrzeg – degustacja El Coto de Rioja & Bodega Finca Museum”